فساد اجتماعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 158
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 176
:: بازدید ماه : 158
:: بازدید سال : 3833
:: بازدید کلی : 46687

RSS

Powered By
loxblog.Com

فساد اجتماعی
یک شنبه 19 آذر 1398 ساعت 20:15 | بازدید : 572 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

 

 

سکس با مادر... چه خوب است کمی در مورد آن اندیشه کنیم؟ نمی دونم این روزها به تیتر روزنامه های داخلی توجه کرده اید یا نه؟ تجوز 4 پسر به مادر.... تجاوز مرد 32 ساله به مادرش... اعدام تجاوز کننده به مادر... و هزاران مورد دیگر که از بحث ما خارج است.

 

 

 

واقعا نمی دونم اسم این کار رو چی می گذارند که به این راحتی شخصی برای کنترل شهوت خویش حتی به مادر خویش نیز رحم نمی کند... ایا مقام مادر این است که انسان نعوذ بالله با او سکس کند؟ ایا این درست است که فرد برای سر کوب شهوت خود حتی به مادر گرامی خویش تجاوز کند؟

 

 

 

من یه زمانی را به یاد دارم که اگر کسی به دوستش یا شخص دیگری می گفت: مادر قهوه اون شخص اگر زورش به فرد مورد خطاب کننده می رسید، یقه ی او را چاک می کرد یا اگه هم زورش نمی رسید یقه ی خود را چاک می کرد ولی امروز شاهد آن هستیم که ملاک تشخیص 2 دوست صمیمی فحش های ناموسی می باشد به بیان دیگر اگر کسی به دوست خود هر چه بیشتر الفاظ زشت ناموسی بگوید، صمیمیت او نیز بیشتر است...و مذموم کسی است که در رابطه ی دوستی ، به ناموس رفیق خود فحش ناوسی ندهد و به اصطلاح این شخص لایق دوستی نمی باشد...

 

 

 

 متاسفانه غیرت ها هم به دلیل عواملی که از بحث ما خارج است کم شده و بی غیرتی مد شده است...تا جایی که فرد تمامی عکس های شخصی خود و خانواده(محارم) یا حتی مادر خویش را در اختیار دیگری می گذارد و در معرض دید همگان قرار می دهد و افتخار می کند که دیگران در مورد بدن مادر و خواهر و یا همسرش نظر بدهند....

 

 

 

 من خودم چند سال پیش موردی داشتم که مادر از پسر خود شکایت کرده بود که چند باری پسر خود را دیده بود که پسرش به مادرش نظر بد پیدا کرده و اون مادر گرامی از دست فرزند عزیز خود اشک می ریخیت که  حتی در خانه از پسرش اسایش ندارد و اظهار داشت که مدام زیر چشم های هوس آلود فرزند خود در مضیقه هستم و در آزار هستم.. یا مادر گرامی دیگری که افاضه داشت : من هر روز متوجه می شوم که از لوازم شخصی من و لباس های شخصی و زیرم کم می شود و گم می شوند و ایشان در نامه ای که به من نوشته بودند گفته بودند که پسر من جوان های همسایه را جمع می کند در حیاط و با بند لباسی که لباس های شخصی من روی آن پهن است نعوذ بالله...و آن ها را دید می زنند...

 

 

 

موارد عجیب و دیوانه کننده ای که در آن ها ملاحظه می شود که پسر جوان خانواده برای مصرف اعتیاد حاضر شده است عکس های فوق شخصی خواهر مجردش را در اختیار دیگران بگذارد و جتی مواردی هم بوده که پسر برای مصرف اعتیاد حتی مادر و خواهر خود را هم زیر دست دیگران گذاشته...یا موردی که من در تابستان گذشته به صورت اینترنتی با شخص آشنا شدم ولی به خاطر اهمیت مسله باعث که مسافرت کنم به شهر شخص مربوطه و جلسه ای با کل خانواده داشته باشم که در آن دختر خانواده از دست برادر خود گلایه مند بود که به او تجاوز کرده و بکارت وی را نیز زایل ساخته است... و این طور بیان می کرد که روزی برادرم می خواست به خرید برود که من به او سفارش یک وسیله ی شخصی برای خودم، به او دادم... وقتی که برادرم برگشت کسی خانه نبود و برادرم که مسر شده بود که طرز استفاده از آن وسیله ی شخصی را بداند ، من هم که به نیت کثیف او واقف نبودم این کار را کردم ولی او.... و موردی هم به شما دختران و خواهران گرامی ام عرض می کنم که عاجزانه ازتون خواهش دارم که بزرگواران به هیچ عنوان مطالب شخصی خود را در هار کامپیوتر خود نگهداری نکنند و اسرار خانوادگی خود را به هیچ وجه برای کسی بیان نکنند و برای تاکید این موضوع به مورد آخر که در همین اذر ماه اتفاق افتاد اشاره میکنم... دختر خانوم بزرگواری که از خود عکس می گرفت و عکس های فوق شخصی اش را نگه داری می کرد... این عکس ها که بعضا در حمام و سرویس  بهداشتی منزل گرفته شده بودند دست چند فرد سود جو افتاده بود که با تیز هوشی خود این خواهر گرامی و به حول و قوه ی الاهی اطلاع به موقع و مراجعه به بنده ی حقیر خدا را شکر بخیر گذشت...

 

 

 

 

 

 

و هزاران مورد دیگر که اکتفا می کنم به همین چند مورد ...انشا الله که مثمر ثمر شده باشد و من در این جلسه مشکلات و مسایل را مطرح نمودم ولی برای راه درمان آن ها بحث مفصلی است که بستگی به استقبال شما عزیزان دارد و به بیان دیگر اگر شما تقاضا کنید من راه های درمان علمی و عملی ان را برایتان بیان می کنم ان شاالله!

 

 

 

 

 

 

عزیزان می توانند هر گونه سوال خود را در این ضمینه و ضمینه ها ی مربوطه از بنده ی حقیر سوال نمایند انشا الله اگر قادر به پاسخ گویی بودیم جواب می دهیم و الا می گوییم: لا ادری(با افتخار!!!)

 

 

 

ان شا الله که مورد استفاده قرار گیرد به برکت صلواتی بر محمد و آل محمد....

 

 

 

 

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
heliya در تاریخ : 1391/9/22/3 - - گفته است :
salam
mamnon az davatet

<-CommentGAvator->
yas در تاریخ : 1391/9/20/1 - - گفته است :
عجب!!!!!!!!!!!!!
جای بسی شرم..........
باعث تأسف است واقعاً
اما واقعاً چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
ش در تاریخ : 1391/9/20/1 - - گفته است :
سلام گل پسر.متن انتخابی شما متاسفانه تیتر داغ خبرهای اجتماعی و خانوادگی شده.ممنون از این تذکر و یادآوری.

<-CommentGAvator->
م ی ن ا در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :
اخرین قاصدک

http://astdandelion.mihanblog.com/
سلام وبتون زیباست به 2 تا وبم سر بزنین

<-CommentGAvator->
ســاده دل در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :

آبي تر از آنيم كه بي رنگ بميريم/ از شيشه نبوديم كه با سنگ بميريم/ تقصير كسي نيست كه اين گونه غريبيم/ شايد كه خدا خواست كه دلتنگ بميريم

<-CommentGAvator->
... در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :
ممنون از لطف و توجهت بازم ممنون
شاد و موفق باشی

<-CommentGAvator->
... در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :
سلام
مطلب جالبی بود و شاهد اون هم در جامعه هستیم ولی احساس و نظر شخصی من اینه که تیتر واقعا نا مناسبی برای این مطلب انتخاب کردی بازم معذرت سعی کردم صادقانه نظرمو گفته باشم
شاد باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: